Snapshots from Game Production


Sambata 18 Octombrie de la ora 14:00 va invitam la o cafea si discutii despre game production cu accent pe Autodesk Maya. Workshop sustinut de Miha Morozan.

Despre Miha: a lucrat in Budapesta in diverse studiouri de jocuri in industria de entertainment, pentru editori de prestigiu precum: Electronic Arts , Namco , Capcom. In prezent lucreaza ca si artist 3D pentru studioul de jocuri Dontnod Entertainment din Paris.

Va prezenta cateva exemple de modele 3D (“environment assets & characters”) din productii reale de jocuri si explica despre procesul lor de creare si date tehnice utile. Se adreseaza atat celor interesati de o cariera in domeniu dar si pentru iubitorii de jocuri care vor sa stie un pic mai mult din culisele procesului “making of” al unui joc de buget mare . In acelasi timp va explica etapele principale de productie si in limita timpului va creea direct in Maya un exemplu simplu de obiect pentru joc si aplica cateva din tehnicile mentionate in exemple.

MayaWorkshop

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *