Revit Architecture


Durata modul: 9 sedinte a câte 4 ore fiecare, 3 sedinte pe saptamâna

Cursul se adreseaza arhitectilor si designerilor care vor sa se initieze sau sa se perfectioneze in B.I.M. (Building Information Modelling), pe platforma Autodesk Revit, fie ca au experienta in proiectarea asistata de calculator sau nu. Vor fi acoperite functiile de baza si se va face introducerea in elemente si proceduri complexe, astfel incat sa putem realiza modele din care se pot extrage informatii consistente si piesele desenate pentru un proiect tehnic

Necesare pentru acest curs sunt cunostinte de baza PC si cunostinte de baza in desenul tehnic.

PRET:

950 lei fara diploma Autodesk

 

REDUCERI:

Mai multe informatii despre reduceri gasiti aici

Informatii si inscrieri la: info@edukube.org


Curricula

Curricula este conpusa sub indrumarea Autodesk Revit.

1.Introducere

-B.I.M. (Building Information Modelling) si felul in care Revit abordeaza conceptul

-Terminologie si elemente specifice (Project, Level, Element, Category, Family, Type, Instance)

-Comportarea elementelor in modelarea parametrica (Model elements, Datum elements, View-specific elements, Hosts, Components, Annotations, Details)

-Proprietatile elementelor (Instance Properties, Type Properties)

-Mediul de lucru (Ribbon, Revit Menu, Quick Access Toolbar, Project Browser, Drawing Area, Status Bar, Options Bar, Properties Palette, View Control Bar)

-Lucrul in diferite vederi (Navigare in  Project Browser, Zoom, Pan, Orbit, Steering Wheel, View Cube)

-Operatii de baza (desenarea elementelor, ajustarea elementelor, folosindu-ne de capetele acestora; mutarea unui element, cote temporare)

-Operatii simple: Align, Trim, Offset, Array, Copy, Mirror, Copy-Paste

 

2.Cum se incepe un proiect

 

-Modificarea setarilor de sistem (System Settings: General System Options, File Locations, Snap Settings)

-Modificarea setarilor unui proiect (Project Settings: Object Styles, Line Patterns, Line Styles, unitati de masura, cote temporare, nivel de detaliere, scara)

-Organizarea Project Browser-ului

-Default Options vs. Project Template

-Project Information

-Folosirea de informatii din alte surse (import, link)

-Crearea elementelor de amplasament (suprafete topografice, limite de proprietate, subregiuni, radier, parcari, elemente de anturaj)

-Contabilizarea elementelor de anturaj

 

3.Elemente de baza ale modelului

 

-Elemente de referinta (Levels, Grids, Reference Planes)

-Volumetrie conceptuala (Massing)

-Transformarea elementelor de volumetrie in elemente de constructie

-Adaugarea de elemente de constructie simple (stalpi, plansee, acoperisuri, pereti, usi, ferestre, tavane, pereti cortina)

-Relatii parametrice

4.Elemente complexe

 

-Scari

-Balustrade

-Mobilier, obiecte sanitare

-Modele Generice (modelare de solide 3D: Extrusion, Blend, Revolve, Sweep, Swept Blend, Voids)

-Sisteme Cortina (Curtain Systems, Curtain Grids, Mulions, Curtain System Panels)

 

5.Extragerea de informatii din model

-Definirea incaperilor

-Analiza suprafetelor (Area Plan, Area Color Scheme)

-Intocmirea extraselor: suprafete, pereti, usi, ferestre, materiale

-Legend Views

 

6.Familii

 

-Ce sunt familiile, rolul lor in model

-Familii sistem (System Family)

-Familii incarcabile (Loadable Family)

-Familii create pe loc (In-Place Family)

-Crearea unei familii incarcabile cu elemente parametrice

-Modificarea unei familii existente

 

7.Detalierea, cotarea si adnotarea

 

-Crearea vederilor necesare

-Adaugarea de elemente 2D

-Cotarea elementelor (cote in plan, cote de nivel)

-Adnotarea

-Marcarea usilor si a ferestrelor

-Crearea unei familii de planse cu cartus (Titleblock) personalizata, cu elemente parametrice

-Crearea planselor necesare si paginarea

8.Prezentare si colaborare

 

-Camera, Rendering, Walkthrough

-Export in formate CAD, DWF, imagini, animatii, FBX, IFC

-Plotare

9.Introducere in proceduri complexe

 

-Faze de proiectare (Project Phases)

-Variante (Design Options)

-Lucrul in echipa (Worksharing)